The Craft of the Cocktail Book

دسته بندی: برچسب ها: ,

ریال

کتاب صنایع دستی کوکتل

درباره این کتاب:

با پوشش کل وسعت این موضوع غنی، The Craft of Cocktail بسیار بیشتر از همان دستور العمل های قدیمی را ارائه می دهد: تاریخ، شخصیت ها و حکایات را بررسی می کند. به شما نشان می دهد که چگونه یک نوار راه اندازی کنید، بر تکنیک های مهم مسلط شوید و از ابزارها به درستی استفاده کنید. و ترکیبات بی نظیری را ارائه می دهد که بسیاری از آنها با استفاده از آبمیوه های تازه توسط DeGroff و همچنین تمام کلاسیک ها استفاده می کنند.

این با تاریخچه مایعات الکی، نحوه ساخت آنها (اما بدون علم بیش از حد خسته کننده)، توسعه نوشیدنی مخلوط، و فرهنگی که ایجاد کرد، شروع می شود، همه از کتابخانه وسیع دگروف از کتاب های کوکتل قدیمی گرفته شده است. سپس به تهیه نوار ضروری، انتخاب ابزارها و مواد تشکیل دهنده مناسب و تسلط بر تکنیک های کلیدی-همان اطلاعاتی که دگروف با بارمن هایی که در سمینارها و ویدیوهایش آموزش می دهد به اشتراک می گذارد. و سپس گوشت موضوع: 500 دستور غذا، شامل همه چیز، از کلاسیک های امتحان شده و واقعی تا نسخه های اصلی. در سراسر داستان های غنی، دستور العمل های قدیمی، حقایق سریع، و سایر موارد سرگرم کننده وجود دارد.

عکس‌های رنگی زیبا و طراحی چشمگیر رویکرد کتاب آشپزی به این موضوع را کامل می‌کند و تفاوت بین یک کتاب راهنمای زیر نوار و یک درمان شیک و تمام عیار را برجسته می‌کند. هنر کوکتل همان درمانی است که قرار است به کتاب مقدس بار تبدیل شود.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که برای "The Craft of the Cocktail Book" نظر می دهد