the flavor bible Book

دسته بندی: برچسب ها: ,

1,390,000 ریال

کتاب مقدس طعم

راهنمای جاودانه خلاقیت آشپزی و کاوش طعم، بر اساس خرد مبتکرترین سرآشپزهای جهان

درباره این کتاب:

هشت سال در حال ساخت، The Flavour Bible کتابی برجسته است که الهام‌بخش بزرگترین خلاقیت‌های آشپزها و سرآشپزهای مبتکر است و به عنوان راهنمای ضروری برای خلاقیت و تمایلات طعمی در آشپزخانه امروزی عمل می‌کند.

آشپزی دستخوش یک تحول تاریخی شگفت انگیز است: با ظهور جهانی مواد اولیه، غذاها دیگر بر اساس جغرافیا نیستند، بلکه بر اساس طعم و مزه هستند. این تغییر اساسی نیازمند رویکردی جدید برای آشپزی است – و همچنین ژانر جدیدی از “کتاب آشپزی” که نه برای مستند کردن غذاهای کلاسیک از طریق دستور پخت، بلکه برای الهام بخشیدن به خلق غذاهای جدید بر اساس ترکیبات طعمی تخیلی و هماهنگ.

انجیل طعم راهنمای شما برای صدها ماده به همراه گیاهان، ادویه جات ترشی جات و چاشنی های دیگر است که به شما این امکان را می دهد که بیشترین طعم و لذت ممکن را از آنها بدست آورید. این مرجع حیرت‌انگیز تجربیات ترکیبی ده‌ها نوآورانه‌ترین آشپزهای آمریکا را به نمایش می‌گذارد که نماینده رستوران‌های مشهوری مانند A Voce، Babbo، Blue Hill، Café Atlántico، Chanterelle، Citronelle، Gramercy Tavern، Herbfarm، Jardinière، Jean Georges the، Le Bernardin، مدرن، موتور، و داربست. شما یاد خواهید گرفت که:

نقش‌های فردی را که چهار مزه اصلی بازی می‌کنند – شور، ترش، تلخ و شیرین – و چگونگی هماهنگ کردن آنها را بررسی کنید.
با کشف اینکه کدام طعم‌ها قوی‌ترین شباهت‌ها را با یکدیگر دارند، به طور مستقیم و مؤثرتر با مواد تشکیل دهنده کار کنید.
طعم ها را با استفاده از اسیدها روشن کنید – از سرکه گرفته تا آب مرکبات تا گیاهان و ادویه جات ترشی جات مانند آهک مکروت و سماق.
عمق یا تشدید طعم ها از طریق لایه بندی مواد و تکنیک های خاص؛
و جنبه های فیزیکی، عاطفی، ذهنی و معنوی پخت و پز و سرو یک غذای فوق العاده را متعادل کنید.
کتاب The Flavour Bible که با نکات، حکایات و غذاهای امضا شده از معتبرترین سرآشپزها و شیرینی پزهای کشور چاشنی دارد، کتابی ضروری برای هر کتابخانه آشپزخانه است.

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.

اولین نفری باشید که برای "the flavor bible Book" نظر می دهد